4 Ağustos 2013 Pazar

Carl's Jr. - Şişli

Yazılarımdan anladığınız üzere hamburgerlere özel bir ilgim var. Bir mekan güzel hamburger yapıyorsa direk listeme giriyor. Şu anda tanıtacağım mekan aslında tamamen fastfoodcu. McDonalds, Burger King gibi bir restoranlar zinciri Amerika'da. Fakat onu farklı yapan hamburgerleri.


Carl's Jr. Cevahir'de açılalı 4 yıldan fazla oldu. Özellikle Türkiye'ye yabancı olan yeniliklerile girdiler sektöre. Uzun süre tek restoran olarak hizmet verdiler. Şimdi gördüm Kozyatağı Carrefour'a bir şube açmışlar. Ayrıca Acıbadem Akasya Avm ve Zorlu Center Avm'ye de bir şube açacaklar.
Carl's JR.'ı diğer hamburgercilerden ayıran ne? Tabiiki hamburgerleri en başta. Bol malzemeli,
bol soslu hamburgerleri var. Yerken dökmeden yemeniz imkansız. Hatta reklamlarını izlerseniz
(restorandaki TV'lerde devamlı kendi reklamları dönüyor) ana fikrinde bu olduğunu görürsünüz.
Fakat bu malzeme ve soslar o kadar güzel geliyorki hamburgerde, hem lezzete lezzet katıyor hem de
bu kadar çok olunca doyduğunuzu anlıyorsunuz. McDonald's ve Burger King'deki yapay, kayış gibi
etlerden çok çok farklı.
Menüyü çekme imkanım yoktu ama burdan fiyatları görebiliyorsunuz.


Standart hamburgercilere göre 2-3 lira oynamasına rağmen hizmet ve lezzetle bunun karşılığını
alıyorsunuz. Sipariş verdiğinizde size boş bir bardak veriyorlar. Bu bardakla kendiniz içeceğinizi
dolduruyorsunuz. Türkiye'de benim gördüğüm ilk Refill içecek burada.Refill derken sınırsız içeceği
kastediyorum.
Genelde Türkiye'de "Bunlara Refill şansı verirsek sömürürler, restorandan çıkmazlar."diye mi
düşünüyorlar bilmiyorum ama yurtdışında oldukça olağan olan bu durum bizde yeni yeni başladı.
O kadar korkmasınlar Türk müşterilerden :)
Bardağımızı ve verilen numarayı aldıktan sonra yerimize gidip bardağımızı istediğimiz içecekle
dolduruyoruz. Ve beklemeye başlıyoruz.
İkinci güzellik burda başlıyor.Burada kasada bekle yiyeceğini al öyle masana git olayı yok.
Masanda bekliyorsun, bir görevli sana sipariş verdiğin yiyecekleri getiriyor. Çokta güzel oluyor :)
Benimde siparişlerim geliyor. Benim olmazsa olmaz menüm fotoğraftakiler.




Portobello Mantarlı Burger menü ve Chicken Tenders.


Mantarı çok sevmemden dolayı bu hamburger bana lezzet patlaması yaşatıyor. Sıcacık erimiş peynirle beraber mantar ve mantardan akan sularla hamburger şahesere dönüşüyor :)


Fakat diğer hamburgerlerde çok güzel. Diyorum ya hamburger yediğinizi hissediyorsunuz burda.
En önemlisi bu benim için.
Ayrıca Chicken Tenders'ada parantez açmak istiyorum.


O kadar tavukçuya gittim ben böyle Chicken Tenders yemedim. Yumuşacık, baharatı mükemmel uyumlu, hamburgerin yanında çok güzel gidiyor :)
Buraya geldiğinizde birde Chicken Tenders yiyin isterim.
Cevahir'de teras katında, ayrıca açık alanıda var. Sigara içenler için iyi oluyor. Benim gibi
Yeşilaycılar genelde içeride takılıyor :)
Cevahir AVM'ye geldiğimde fix restoranım olan bu mekanı herkese tavsiye ediyorum. Hamburger sevenler
bir denesin.

Carl's Jr.
İstanbul Cevahir AVM
Büyükdere Cad. No:22 34400
Şişli/ İstanbul
Tel : 0212 380 1818

1 yorum:

  1. Evet buranın hamburgerleri güzel ama asıl enfes hamburgerler buradan birkaç adım uzakta olan Upper West Side’ta. Özellikler new york burgeri mükemmel ötesi bir şey. Burger sevenlere şiddetle tavsiye edillir. :)

    YanıtlaSil